söndag 26 juni 2011

En vecka kvar

En vecka till flytt. Jag har panik och känner att jag inte kommer att hinna packa allt själv. Mannen jobbar ju fortfarande och sen håller han på i nya huset som en tok.

En vecka av syndande kommer det att bli. Har inte riktigt tid att hålla koll på allt som petas in, inte tid att ge mig ut i spåret o springa. Det får jag ta tag i när vi har flyttat. Nu är det fokus på det som gäller!
Semestern har vi inte direkt planerat nått för i år... Kanske, kanske att vi åker till Astrid Lindgrens Värld så att barnen får hitta på nått annant än att cykla o bada. Linköping blir kanske ett äventyr i sig. Det är ju helt nytt och främmande :)

Åh vad jag önskar att jag vore en av alla de där tjejerna som blir smala o snygga efter barn, en av de tjejer som kan äta lite vad som helst o inte gå upp ett gram i vikt. Jag va en av de tjejerna INNAN barnen... Det gick ju över. Nu kommer jag att behöva "vakta" på maten resten av mitt liv. Inte kul!!!

1 kommentar: